Wednesday, February 10, 2010

menjaga itu sangat susah la sialll

lu org penah try menjaga tak?
lu org tak rase susah ke?
jage ape?
jage hati
kadang2 tak faham kenapa kne jaga hati bila org tu tak de pon kecoh nk jage hati kite
timbul mcm sabut kelapa dlm air kat lobby kepala aku ni secara spontan tanpa henti dgn ligat nya berfikir kenapa mengapa dan why perlu jaga hati
sbb bnda tu sgt memenat kan
madu di tangan kanan mu racun di tangan kiru mu aku tak tahu mane yg kau nk bagi kat aku
tpi aku perlu sentiase berjaga2. hati-hati utk menjaga hati.
anda ade rekomendasi utk menjga perasaan kau dan aku biar seimbang macam persamaan kimia.
kembangkan la minda mu umpama baju size xxxl supaya bijak utk aku menjaga
aku rase tak perlu kot aku nk jage lagi. hahaha penat la.
mcm buat salah plak kan aku.
kejahatan utk kebaikan kadang2 itu perlu supaya kepala tak dibeban kan dgn persoalan yg ber gigabyte berat nye.










tutup mata padam kan memori difragment file minda update antivirus hidupkan suis happiness supaya enjin kehidupan lebih lancar walau pakai minyak ron 95.
bye2 world welcome fantasy!
goodgood nite!



valentine is comin? would you be my valentine?

No comments:

Post a Comment