Sunday, February 14, 2010

valentine for dummies

valentine?
tak minat. sbb apa?
sbb takde partner.
valentine?
tak minat. sbb apa?
sbb tade beza dgn hari lain pon utk org2 gediik mcm lipan ok.
ape aktivity?
mlm aku ride dgn sahabat lagi stim dri berlendir dgn bf.
hahahah lps ride pegi mndi air panas, perghhhh lengkap la aktiviti yg mengghairah kan.
tapi mcm biase la terselit ak sorg je ghadis yg len sume teruna yg tak berapa teruna.
da ak pon dorg lyn mcm jantan gak. aku diasak bertubi-tubi dlm kolam air panas tu.
mau tak menggeletik ak dlm tu. aku rase telor dorg pon da jadi telo rebos!
tapi yang penting enjoy! hahahah blk uma kol 7 pagi. da mcm anak terbiar da. tade hala tujuan.
soalan best dari mak aku bile aku balik lmbt.
ak ingt die nk soal siasat ape.
rupe nye..................................

ibu: kau pegi mane pagi bru blk???!!!!! (dgn suara agak memetir)
dgn selamba aku jwb: main basikal pastu pegi gadek mandi air pnas.
jawapan mak aku yg plng cool: isi myk tak???!!!!!! (high pitch)
dlm hati aku......*mak aku nii tak nk tny ke aku pegi ngn sape ke ape yg berkaitan*
selamaaaaaaaaaatttttt... ahhahahah
terima kasih ibu. wa caya sama lu!!! jowo pon jowo la janji rock mcm bintang batu.







happy valentine.
fuck it dont mess it.
hate it but love it.
get paid w/o get laid.
get laids w/o AIDS.

selamat mlm dunia
moga mlm ini berdisko lagi menanti hari esok
beban kan mata ringan kan otak.
beradu mcm berudu bukan mcm beruang
aku da mamai2 ayam
akumerepekmeraban








7 comments:

  1. fucker, pehal blog ko cam sial? hahahhaha... but nice one. :D papehal pun. lek lah...
    aku masih sendirian...
    masih tiada lelaki. wkakkakkaa..
    pompan gamai lah..
    :D

    ReplyDelete
  2. rilex sudahh..
    cool seperti band bullet for my valentine..

    could u be my valentine next year?haha

    ReplyDelete
  3. hahahah nad at least ade prmpn...
    aku?? harammm...
    ijat da tak bole relax lagi ni!!!

    ReplyDelete
  4. relax pon ta boleh?
    jogging bole?

    hahahaha

    ReplyDelete
  5. :) takpe2...
    later datang lah k??
    gamai gak knkwn kite single lg.. :)

    ReplyDelete
  6. single is ok as long u have someone to talk with, to share with and to laugh with..=)

    ReplyDelete
  7. hahahahah nad sbr jela yee...
    someone can share evrythng? yeah bt still wanna bf!

    ReplyDelete