Wednesday, February 10, 2010

jangan tidur lagi jom pergi beradu

bila malam yang indah tapi anda di tinggal kan kesunyian.
ni la mlm nye. budak2 rumah keluar berhibur tpi aku tade mood nk berhibur mlm ni.
sbb da terlampau berhibur da aku ni.
kemungkinan malam ni aku cuba utk melelap kan mata awal melayari bahtera indah dlm mimpi.
mlm ni aku plan nak melayari bahtera pegi antartika kot sbb mlm ni sejuk.
kan best kalau ada boyfie. bosan2 bole jugak layan aku cakap2 sampai lebam. ckap bnde sweet like cotton candy. teringin jugak. tpi laki zaman skang nk yg terbaek je. org mcm aku mmg la kene free kick je. bila aku ckp kat housmte aku dorg ckp aku memilih..
gile ke. memilih bile byk pilihan ni haram sekor pon tade.
kepala aku sampai da hang mcm laptop windows 98 sbb fikir bende ni.
aku rase bende ni susah sgt nak cari jalan kerja die kalah soalan calculus.
rumus die sampai skang takk jumpe.






soalan yang timbul di mlm ni
kenapa kau memilih baby?
sebab tade org pilih aku.
kenapa kau memilih baby?
sebab tak kan nak pakai sapu je.
kenapa kau memilih baby?
sebab aku nk rase yg terbaek
kenapa kau memilih baby?
sebab better late than never!
hahaha

2 comments: