Monday, June 14, 2010

meleleh air liur aku

kempunan sampai meleleh air liur aku.
1.jersey chelsea utk prmpn
2.jersey spain utk prmpn
pls anyone buy for me!




(sesi berdialog dalaman bersama diri sendiri)

takpe la marini sabar banyak ye..
nanti mak ade duit mak belikan ye.
mak nak bagi adik-adik yang lain makan jugak.
jersey bukan penting sangat tak leh buat makan.
buat lap kaki bole la.
tapi saya nak sangat camne?
beli je la dekat pasar malam.
harge kat pasar malam seposen ke?
kalau seposen bole jugak.....
haiishhh..
takpe nanti kalau mak pandai mak jahit kan jela.
okeyh jugak cool!

notes: dialog ni rekaan semata-mata tade kaitan hidup dan mampus

4 comments:

  1. eh aku nk jgk.klu mak ko nk jahit kan, mntak tlg jahitkan aku satu jersey england prempuan k!nt aku blk aku amek.

    ReplyDelete
  2. ekau mimpi jolah mak ekau nak jahit kan!

    ReplyDelete
  3. jersey spain...ade kat rumah aku....tapi aku dah buat kain lap kaki kat bathroom.....sebab diorang main cam bangau tunggu ikan!!!!!! bingai punyer spain.....dah macam span...lagi bagus tengok argentina.....maradona rocks...........peace ...salam..hukhukhuk

    ReplyDelete
  4. wah weh wun....
    da menang ok tunggu lagi satu game.

    ReplyDelete