Saturday, October 3, 2009

pelan pelan kayuh

setelah lama menanti sebuah basikal.. akhir nya terjawab. dapat sebijik basikal ..
*thnx hadi.
semalam 1st time aku ride. peh agak penat la jugak sampai menitik peluh jantan aku nih. keliling satu melaka nek basikal mlm2 buta. tu la kecik2 tak nk main da tua2 ni pulak..
tapi best jugak ramai2 konvoi. yg dari kl sanggup dtg melaka berkayuh. peh gile siall... mau tak kebas bontot dorg. tapi pape pon wa salute lu org r.
aku ni bahagian kental2 punye plak. mane tak nye dalam punye ramai2 rider tu terselit sekor kaum hawa bernama aku. tak ke janggal nama nue tu. tapi aku bwt rileks je padahal segan gak. mesti org ingt aku ni tomboy gak nye. tapi sabar tuan2 tgk dulu otot yang tersembol ni yg tak dpt di sembunyikan lagi baru tawu perempuan tak perempuan.
time nak naik bukit peh mau patah pinggang aku ni berkayuh. nasib baik semangat jiwa dan raga ni kuat. ikot kan hati nak je aku turun tolak basikal tu.
pas berkayuh yg konon nye nak kurus kan badan tu tinggal harapan sbb pas tu kitorg singgah kedai pekene asam pedas .. pehh masyuk.
balik tu badan aku da bau mcm mulut kucing aku. busok yg amat.







tunggang dengan cermat ingat lah org tersayang

No comments:

Post a Comment